SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Friday, June 10, 2016

Lambat Betul!

Salam readers, Ada tak yang tertanya-tanya ke mana Cik Tinta pergi dua hari dah tak update blog? Hehehe perasan. Macamlah orang nak cari sangat. Kau hilang berbulanpun orang tak tanya. Ada je, tak pergi manapun. Cuma ada meeting +malas +tak ada mood nak menulis. Apa yang lambat? Kontraktor grill ni lambat betul nak bagi quotation. Menyampah betul saya. Saya ni nak kira budget. Memanglah dah budget RM5,000.00 untuk tingkap dan grill. Tapi, saya nak exactly budget sebab nak tarik pergi kitchen cabinet nak tahu cukup ke tidak. Yang designer nipun, selalu janji quotation keluar esoklah, hari nilah. Nanti bila saya dah tak sabar nanti, siaplah kena marah. Saya dah mula bosan ni. Dan dah mula cari quotation lain. Tak sukalah lambat-lambat. Orang nak pindah cepat!

No comments: