SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Friday, August 12, 2016

Rindu Awak

Ahmad Fauzi Mohd Shariff, 
Malam ni, saya ingat sangat kat awak. Rindu sangat. Tak tahulah kenapa. 

Awak sihat ke? Kalau sakit kaki awak cepat-cepat makan ubat ya. Kalau berat kepala, tidur cukup-cukup. Kalau hidung berdarah, letaklah ais kat kepala. Kalau rasa berdebar, awak rehat banyak-banyak. 

Awak, 
Saya risaukan awak. Nanti awak ambillah cuti, pergi check up kat hospital ya. Janganlah selalu rasa tak ada apa-apa, nanti kalau dah teruk susah. Saya ni bukan boleh cakap dengan awak macam dulu-dulu. Saya tak tahu keadaan awak. Sekurang-kurangnya dulu, saya boleh ingatkan awak. Tapi... Awak dah tak perlukan saya lagi dalam hidup awak. Jadi, bila saya tak ada itu lebih buat awak seronokkan? Tak apalah awak, buat sesuatu kena ikhlas, rindu kat orangpun kena ikhlas. Biarlah kalau saya dah tak berharga pada awak, Allah kan tahu hati saya, perasaan saya. 

Awak, 
Saya sayang awak. 

No comments: