SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Tuesday, August 23, 2016

Ombak Rindu Membadai Hatiku

Ya Allah, Rindu ini kian menyiksa. Aku tersiksa, semakin tersiksa. Aku rindukan dia. *** Tuhan tolong lembutkan hati dia Untuk terimaku seadanya Kernaku tak sanggup Kernaku tak mampu Hidup tanpa dia di sisiku. Tuhan aku tahu banyak dosaku Hanya ingat kamu kala dukaku Namun hanya kamu yang mampu membuka Pintu hatinya untuk cintaku. Malam kau bawalah rinduku Untuk dirinya yang jauh dariku Agar dia tidak kesepian Selalu rasa ada cinta agung. Hujan bawa air mataku Yang mengalir membasuh lukaku Agar dia tahuku tersiksa Tanpa cinta dia di hatiku. Hanya mampu berserah Moga cahaya di penanti. Tuhan tolong lembutkan hati dia Untuk terimaku seadanya. Kernaku tak sanggup Kernaku tak mampu Hidup tanpa dia di sisiku. *** Nota: Awak, Selama Allah izinkan, saya akan terus mencintai awak walaupun awak tak perlukan cinta saya. Selagi Allah izinkan, maka awak akan terus berjalan diiringi cinta saya biarpun awak tidak merasainya. Semoga suatu hari nanti, awak akan rasa kehadiran cinta saya bersama awak. Insya-Allah, amin...

2 comments:

qasehqasrina said...

Tabahkan hati...

TINTA EMAS said...

Mohon akak doakan saya yang makin parah