SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Friday, July 15, 2016

Rindu Masih Merah

Awak, Sampai saat ni, rindu saya masih merah membara untuk awak. Saya tak biasa bila sehari tak mendengar suara awak. Tak bercakap dengan awak. Saya rindukan awak, sangat rindukan awak. Awak betul-betul dah lupakan saya ke? Atau awak saja keraskan hati awak untuk jauh dari saya? Awak, saya tahu awak tak mahu berhubung dengan saya. Tapi tahukah awak betapa saya tersiksa? Tahukah awak hari-hari yang saya lalui ibarat meniti di atas bara? Saya amat menderita. Menderita awak. Kenapa awak tergamak buat saya macam ni? Awak dah lupakah yang awak pernah mencintai saya? Menyayangi saya? Menatang saya bagai minyak yang penuh? Mengapa sekelip mata awak berubah? Tidakkah ada belas kasihan dalam hati awak buat saya? Bencikah awak pada saya? Tak bolehkah awak? Tak bolehkah kita hidup bahagia macam dulu? Sentiasa menyayangi dan tertawa? Kenapa awak tegar mempamerkan kemesraan awak dengan orang lain di hadapan saya? Tidak berhargakah saya di mata awak sehingga demikian awak perlakukan saya?

No comments: