SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Thursday, July 28, 2016

Kesibukan Yang Terhalang

Ya Allah, Saya sibuk hari ni. Sangat sibuk. Ada kerja yang datelinenya esok. Tapi bagaimana harus saya siapkan kalau perasaan saya asyik diganggu oleh rindu yang mengamuk? Saya tak boleh, tak boleh buat kerja macam ni. Semua kerja ni menggunakan fikiran dan fokus. Ya Allah, kenapa dengan saya ni? Dah berapa kali saya luahkan perasaan hari ni dengan tangisan. Namun ia datang lagi. Awak, Kenapa kita jadi macam ni? Kenapa awak? Mana awak yang dulu? Yang sangat sayangkan saya? Yang dapat saya rasakan kehangatan cinta awak? Kenapa begitu mudah awak berubah? Apa yang buatkan awak jadi macam ni? Saya rindu awak, rindu awak sangat-sangat. Tuhan, tolonglah, tolonglah izinkan dia rasakan rindu ini. Insya-Allah, Amin.

No comments: