SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Wednesday, July 13, 2016

Menahan Perasaan

Malam ni, saya akan fly ke KL. Percutian telah tamat. Sedih untuk meninggalkan keluarga sudah mula terasa sejak pagi lagi. Kalau dulu, kesedihan saya tak lama sebab awak selalu ambil saya di KLIA. Kalau awak belum balik dari cuti, esok lusa, awak pasti akan datang jumpa saya. Tapi sekarang... Semuanya saya sendiri dan sorang. Penerbangan jam 8.00 malam kalau tak delay, pukul 9.00 sampailah di KL. Saya tahu, urusan malam selalunya lambat. ERL ke KL Sentral tak ada masalah. Yang problemnya bimbang LRT habis. Saya tak suka ambil teksi sebab tak tahu jalan ke rumah. So, kalau lewat sampai KL Sentral, saya bermalam je di surau office. Bilik tumpanganpun dah penuh dengan student. Kesedihan ni ditambah dengan kepedihan sedia ada. Ya Allah, saya rasa perit, amat perit. Dada saya sebak. Luka hati saya lambat untuk sembuh, tak seperti luka di tubuh saya yang cepat baik. Awak, Saya rindu awak. Tak adakah secebis rindu awak untuk saya?

No comments: