SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Saturday, January 21, 2017

Tesco Online

Assalammualaikum readers, Saya kat office :( kerja :( Malaslah cerita fasal kerja. Zaman IT ni, memang sangat memudahkan. Dengan duduk di pejabat atau rumah, kita boleh shopping. Hahaha saya ni kerja window shopping je sekarang ni, Tesco, Lazada. Perempuankan? Makin cepat habis duit macam ni. Lagi senang nak tengok harga, tengok jenama, detail produk, semuanya mudah. Hobi baru saya, window shopping online hehehe... Maka malam tadi, sampailah barang-barang yang saya shopping di Tesco di hadapan pintu rumah saya. Seronoknya rasa. Lepas ni boleh shopping lagi. Nak beli barang basahpun senang. Tak payah pergi pasar. Dahlah saya tak suka pergi pasar. Hahaha jangan guard rumah saya tu tak bagi lori Tesco masuk pulak lepas ni dahlah. Rumah saya tu, kalau lori hantar barang datang malam, kena inform security guard. Masa saya cakap semalampun, dia Tanya, lori apa? Dari mana? Barang apa? Cerewet betul. Macam beli kondo mewah pulak. Tapi Alhamdulillah, aspek keselamatan tu diutamakan. Alhamdulillah, saya rasa selamat duduk kat sini. Terima kasih, Allah.

No comments: