SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Saturday, January 21, 2017

Robot Vakum

Ada mood la ni banyak update ni. Tak ada orang komenpun, bila Nampak pertambahan pengunjung dan ada orang view entri saya buatpun dah memadai. Kan dalam entri sebelum ni saya cerita, saya malas nak menyapu kan? Ish, anak dara apa ni? Geleng kepala kalau mami saya tahu. Tapi along buat jugak mami, sebab nak bersih. Walaupun terpaksa. hehehehe Saya ada google, ada tak vakum yang boleh jalan sendiri tanpa perlu kita pegang? Adaaaa... Jenama Electrolux. Saya pasang angan nak beli vakum ni. So, hari-hari boleh bersihkan rumah. Electrolux ni mahal sikit RM1,800.00. OK la untuk rumah sendiri. Tapi, masa tengok Lazada semalam, ada jenama LG kalau tak silap ke jenama apa entah, RM719.00 je. Nanti saya nak baca review dia. Nanti bila ada duit lebih, saya akan beli benda alah ni. So, saya boleh mop je, tak payah menyapu lagi dah hahahahahahahahahaha (Amboi, ketawa besar Nampak? Bila nak beli tu?)

No comments: