SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Thursday, January 5, 2017

Hari Yang Sakit

Assalammualaikum readers, Hari ni (4 Januari), alhamdulillah, beberapa urusan saya selesai. Tapi dari segi kesihatan, saya memang merosot. Mujurlah saya keluar berurusan dengan Kak Su. Saya tak tahu kenapa. Lepas makan, perut saya terasa amat sakit. Berulang kali saya ke tandas untuk muntah kat kompleks membeli-belah. Saya terus ke klinik di dalam kompleks tersebut. Doktor bagi MC dan ubat. Katanya, kalau dua hari lagi saya masih tak sihat, doktor akan rujuk saya ke hospital. Ya Allah, ujian apa pulak kali ni? Jauhkanlah daripada perkara yang tidak baik. Kak Su cakap, muka saya pucat. Yelah, saya menahan sakit yang amat. Nak berjalanpun tak larat. Kak Su kata lagi, kalau nak ke hospital sekarang, dia boleh bawakan. Tapi tak apalah. Tengok dua hari lagi. Kalau tak elok jugak, saya akan minta doktor rujuk saya ke hospital.

No comments: