SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Sunday, January 22, 2017

Personal Whatsapp Abah

Assalammualaikum semua, Selamat berhari minggu. Dah siap buat kerja rumah? Haaa... Saya rasa lega sebab minggu ni siap buat kerja rumah awal. Bolehlah berehat-rehat. Bajupun dah iron untuk seminggu. Yang paling penting, saya tak kena pergi Air Asia minggu ni. So, banyaklah masa saya kat office. Lalalalalalalalalala... Dapatlah saya buat kerja-kerja office saya minggu ni. Tak best tu, ada dua meeting. Menyampah betul. Saja je nak bercerita. Family saya macam family orang lain jugak. Ada group Whatsapp. Saya tengok, abah hantar video dan suruh ahli group amalkan. Lepas tu ada personal Whatsapp abah masuk kat saya. Benda yang sama. Abah memang selalu macam tu, walaupun hantar dalam group, kat saya dia mesti PM tepi. Kat orang lain tak pulak. Kenapa ya abah? Terima kasih sebab ingatkan along ya, abah.

No comments: