SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Sunday, April 16, 2017

Gaji Baru

Alhamdulillah, benarlah kata boss saya, kalau dah rezeki Allah janji buat kita, maka ianya akan jadi milik kita. Ada orang bagi tahu saya yang adjustment gaji saya setelah naik pangkat tu akan berkuatkuasa bulan ni. Moga Allah permudahkan. Moga tiada yang cuba-cuba menghalang atau melambatkan adjustment gaji saya. Saya sangat memerlukannya. Saya tanya staff berkenaan, katanya dia belum dapat apa-apa arahan. Staff: Kena masuk meeting dulu wei. Saya: Dah masuk meeting wei. Dah lulus dahpun. Sayapun dah tahu berapa amountnya. Ya Allah, permudahkanlah urusan hambaMu ini.

2 comments:

qasehqasrina said...

Amiin.. Semoga semua janji ditepati... Kesian staff mengharap

TINTA EMAS said...

Harapnyalah kak. Bukan boleh percaya sangat. Dah confirmpun, ada orang yang melambatkan nak bagi.