SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Thursday, August 23, 2018

The Worse Website Ever!!!

OK, nak lepas geram kejap! Saya try nak order Mc D melalui desktop dan handset. Yang dekat PC asyik suruh update alamat. Kalau orang dah tak update, maknanya, alamat samalah nak guna! Dekat buku alamat tu tak ada button kemaskinipun. Yang ada hanya tukar atau tambah alamat. Tukar pun sama, tambah pun sama. Dah buat proses dia kata penghantaran tak boleh buat kat address tu. Padahal dah berzaman budak office ni order Mc D. Beralih ke phone pulak, OK, boleh pilih menu. Lepas tu cakap order tak cukup. OK find! Saya tambah menu. Yang bengongnya Mc D ni, masa kita tambah menu, kat troli keluar dua items. Bila kita masuk dalam troli nak bayar, satu hidangan je ada. Harga tak bertambah, yang saya dah tambah tadipun hilang entah ke mana. Banyak kali saya try. First, saya ingat saya yang bodoh, tak reti guna website dia. Ni nak kena panggil untuk perbincangan ni, menyusahkan orang! Yang best tu, suruh kita tonton video panduan tapi video tak ada. Suruh Kak Sha try pun video tu tak ada. Video celah bedah mananya? Iiii... Tak memasal saya hot tengahari ni! Dia tak nak susahkan staff dia ambil order melalui phone, dia susahkan customer. Kau ingat, kau boleh untung besar ke menyusahkan orang ni????? So, hari ni kenalah keluar cari makan! Dahlah orang lapar ni! Kalau tak lapar, OK je tunggu balik rumah petang karang. Masak tomyam pun best jugak. Masalahnya nak makan lunch!

No comments: