SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Sunday, December 24, 2017

Perasaan Yang Tak Terluah

Assalammualaikum readers, dan selamat sejahtera kepada yang non muslim... Saya menulis dari Kg Keroh Baru Jajahan Kuala Kerai yang dingin lagi permai ini hahahaha... Saya kurang sihat. Itu yang FB dan blog tak ber 'update'. Tak ada mood. Sebenarnya banyak benda yang saya nak cerita. Memandangkan blog ni ada jugak dimasuki oleh makhluk asing yang suka mengata saya, so better I'm not write something yang saya rasa terlalu peribadi kat sini. Tujuan saya nak luahkan perasaan nanti karang ada pulak yang duduk berkumpul dan pembaca membacakan entri tu untuk gang dia. Lepas tu buat 'conference' berdasarkan persepsi sendiri yang bukan-bukan tanpa tahu hal sebenar. Lepas tu cerita pun tersebar. So, saya putuskan untuk tulis hal-hal tersebut kat blog rahsia saya. Biar tak ada orang baca. Kalau adapun, orang-orang yang tak kenal saya. Atau orang tertentu yang tahu blog tu. OK. The end.

No comments: