SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Wednesday, May 16, 2018

Pernah Tak?

Pernah tak korang rasa, korang macam tak diingat? Saya tahu budi saya tak banyak. Saya tahu, sumbangan saya tak ada. So memang patut kalau orang tak ingat saya. So lepas ni, saya takkan whatsapp atau telefon orang dulu. Bimbang nanti menggangu orang. Takut nanti hati ini yang terasa bila call tak berjawab, atau call engage. Saya bukan tak faham orang busy, tapi bila kita call dan whatsapp tak berbalas, kita rasa kita je yang terhegeh-hegeh nak bercakap dengan orang. Sedangkan orang tak kisahpun bila kita tak ada. Saya dah selalu rasa macam ni. So kali ni, biarlah saya jaga hati saya supaya saya tak sedih. Kalau orang rasa dia ingat saya, dia whatsapp la. Kalau orang rasa dia ingat kat saya, dia call la. Tuhan je yang tahu hati saya, perasaan saya dan apa yang saya rasa. Dahlah Tinta, jangan sedih. Jangan nangis. Sebab belum tentu orang fikirkan kita.

No comments: