SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Friday, May 4, 2018

OK done! Tudung Lofa Siap!!!

Hahahaha.... Sekelip mata mood saya berubah menjadi ceria semula setelah selendang renda kembang ni dibetulkan oleh Aqilah. Hahahaha... Kesian Qilah. Dia rendah so selalu minta saya rendahkan diri saya untuk dia lilit tudung ni. Dapat kat si Mejat, "Laaa... Kau kenapa ni hah? Ekor duyung ke apa kat belakang tu? Ke konsep kau tutup aurat kat belakang je?" Hahahaha saja je nak berkicau mulut bising dia tu. Tadi bising tudung saya tak cantik. Dah cantik pun nak bising lagi. "Kau pergi buka Instagram Lofa, tengok cara dia pakai tudung ni," Jawab saya. Hahahahaha... "Bongok. Lofa pakai macam tulah. Baru Nampak kembang dengan ropol dia tu," Marah si Qilah yang mengajar saya pakai tudung ni hari ni. Kami sama-sama tergelak. Bengang si Qilah sebab dari tadi saya duk Tanya dia betul ke pakai macam ni? Kenapa panjang kat belakang? Betul. Kata Qilah. Qilah siap suruh saya buka Instagram Nialofa. Hahahaha... Saya tunjuk kat Kak Sha, Kak Sha kata OK. Dia suruh saya tunjuk kat Kak Sariha sebab Kak Sariha lebih pandai komen. Bila saya naik bilik Kak Sariha dan Kak Zura, kedua-duanya kata OK dan betul cara pakai cam gini. Baru jap Qilah call lagi. Dia Tanya nak adjust tudung tak. Sebab Lofa pakai ada ekor depan tapi yang belakang sama macam yang dia dah pakaikan. Mestilah nak hahahahaha... OK, done lagi sekali. Kali ni dah betul-betul macam Lofa dah. Hahahaha... Bab melawa memang saya suka. Lepas ni, saya dah boleh pakai sendiri cara Lofa ni. Dah tahu cara pakainya. So, semua selendang saya yang besar, saya akan pakai macam ni. Simple je sebenarnya. Pakai selendang ni tak susah. Kena kreatif. OK. Bye.

No comments: