SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Monday, February 27, 2017

Takziah Buat Kawan

Assalammualaikum semua, Sejaka kebelakangan ni, banyak berita kematian yang saya terima. Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan takziah buat kamu yang pernah menjadi kawan baik atau sahabat saya. Takziah atas pemergian ayah tercinta. Bukan saya tak mahu bersama kamu saat kamu berdukacita, tapi saya tahu, kamu tak perlukan saya dan kamu punya banyak teman untuk menemani kamu. Jelas kamu membuang saya lewat boice Whatsapp yang saya terima setahun yang lalu. Dan voice Whatsapp tersebut, turut memberitahu saya betapa hinanya saya pada pandangan mata kamu. Jadi, biarlah saya mendoakan semoga kamu tabah menerima kehilangan orang tersayang dari jauh. Semoga roh allahyarham ditempatkan bersama para solehin. Insya-Allah. Amin...

No comments: