SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Friday, February 24, 2017

Orang Sombong

Kejadian kelmarin. Ada orang Whatsapp saya sebab dah dua hari saya diamkan diri. Diamkan diri dengan dia je. Tapi kat group saya chatting je. Hehehe group yang dia ada pulak tu. Orang: Assalammualaikum org sombong. Tergelak saya baca Whatsapp kiriman dia. Saya: Waalaikummussalam. Wait, wait, siapa yang sombong? Orang: You la... Hehehe... Baru diam dua hari dah cop orang sombong. Tak boleh diam eh? Kena hari-hari kacau baru tak sombong ya? Lepas ni, kalau orang Whatsapp, tak balas siap! Hehehe tapi sebenarnya saya yang jahat. Saya selalu diam bila dia balas yang tak ada soalan. Yelah. Orang busy, takkanlah kita nak panjang-panjang text kan, nanti takut terganggu pulak. Kalau selalu text pun, takut orang rimas. Yelah, kita bukan sesiapa dengan dia. Nanti kata kita ni menyibuk pulak. Tapi kalau dia, kalau dia kena balas text saya lambat, dia akan bagi tahu saya, "jap eh", "busy", "nanti I reply". Sometimes, dia baca dulu text saya, bila free dia balas dan cakap, "sorry, malam tadi I busy". Baru-baru ni, ada system baru pulak, kalau saya text masa dia drive, dia akan balas dengan voice. Terima kasih you sebab sudi kawan dengan I. Terima kasih jugak sebab selalu temankan I. Ops, teman melalui Whatsapp je, jangan salah sangka pulak hahaha

No comments: