SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Wednesday, February 8, 2017

Pengubat Hati

Assalammualaikum readers, Harap semuanya sihat-sihat belaka. Insya-Allah. Kemalasan menyerang. Mungkin sebab hari ni adalah hari terakhir saya bekerja untuk minggu ni. Sayapun saja-sajalah tulis nama sebenar saya kat google dengan ayat-ayat tertentu. Subhanallah, tak sangkanya saya, ada orang yang menulis satu entri khusus untuk saya. Nantilah, kalau rajin nanti saya akan share kan tulisannya di sini. Ada nasihat yang diselitkan dalam entri tersebut. Ianya adalah salah satu pengubat hati saya. Terima kasih kepada penulis yang begitu menghargai saya. Ada jugak orang yang memerhati saya dari jauh dan memahami siapa saya. Ada jugak orang yang sudi menulis entri khas untuk saya dengan menyebut nama penuh saya tanpa selindung-selindung entrinya itu ditujukan pada saya. Sekurang-kurangnya saya tahu ada orang yang cuba mengenali dan memahami saya. Terima kasih sekali lagi kepada penulis.

No comments: