SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Monday, February 20, 2017

Reshuffle, Relocation and New GM

Assalammualaikum semua, Hari ni saya menulis dari work station baru. Hehehe poyo lah! Ada beberapa staff kena reshuffle. Saya? Saya tak, sebab baru transfer ke department ni Jun lepas. Kalau reshuffle lagi, tak tahulah. Tapi, saya kena relocation tempat. Sekarang, saya duduk di tempat assistant saya. Saya dapat assistant baru, assistant lama kena reshuffle. Siapapun, saya menerimanya dengan hati terbuka. Assistant baru ni, pernah duduk bawah boss saya jugak dulu. Masa buat executive training dulu, saya pernah bekerjasama dengan dia. Elok kerjanya cuma dia kakak pada saya. Tak adalah boleh gila-gila macam dulu. Tapi mana boleh lawan Hadisah, sahabat kesayangan saya tu. Dan... Hari ni jugak, our new GM arrived. Mr. Chan. Tadi HR dah introduce kat kami semua. Petang nanti ada welcome party untuk menyambut ketibaan beliau. Kebetulan hari ni bukan turn saya ke Air Asia, so sayalah yang akan masuk meeting tu mewakili department saya. Semua staff wajib tapi saya macam wakillah sebab boss tak ada. Hmmm.. Esok satu hari saya tiada di office. So, jangan cari saya kat office esok ya. Sesiapa nak cari, sila call handset. Perasan! Macamlah orang nak cari saya. Hehehehe... Haaa... Tu technician saya lalu. Nak kejar dia jap.

No comments: