SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Monday, May 16, 2016

Selamat Hari Guru

Cikgu, pensyarah dan jurulatih serta sesiapa saja yang pernah menjadi guru dalam hidup saya, Saya mohon maaf kerana hari ni tak dapat mesej anda semua seperti tahun-tahun yang lalu sebab handset saya rosak dan saya tak ada back up nombor telefon anda semua. Sesungguhnya saya amat ralat dengan keadaan ini. Selama saya tamat sekolah, inilah tahun pertama yang saya tak dapat mesej anda semua mengucapkan selamat hari guru sebagai tanda terima kasih atas segala ilmu anda. Saya minta maaf... Benar-benar mohon maaf. Kalau ada yang membaca blog ni, selamat hari guru cikgu, saya rindu cikgu semua. Terima kasih dan halalkan ilmu yang telah cikgu berikan kepada saya. Seterusnya saya mohon doa cikgu-cikgu untuk kebahagiaan saya dunia dan akhirat. Salam rindu dari pelajarmu, cikgu.

No comments: