SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Tuesday, May 10, 2016

Jaga Kesihatan Awak

Malam ni, saya tak dapat cakkap lama dengan dia. Sebab tekaknya kurang selesa. Tak apa awak, yang penting awak jaga kesihatan. Saya tahu, awak cuba untuk bercakap dengan saya. Siap bagi tahu staff awak kena kilat. Dari awal perbualan, saya dengar suara awak tak berapa elok. Tapi awak cuba bertahan dan bercakap. Bila saya tanya awak sakit ke? Awak kata mungkin penat. Bila awak bercakap tersangkut-sangkut, saya tahu awak tak selesa nak berbual. Awak mengaku sakit tekak bila saya tanya. Tak apalah, tamatkan saja perbualan. Saya tak nak awak tak selesa. 

Awak, saya sayang awak. Awak jaga diri dan jaga kesihatan baik-baik ya. Saya tak nak awak sakit. 

Tuhan, Kau berilahh waktu lebih lama untuk saya menyayanginya dan berilah masa yang panjang untuk dia menemani saya kalau boleh biarlah ikatan ini dalam redhaMu hingga ke Jannah. Amin. Saya perlukan dia, Tuhan..  

No comments: