SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Tuesday, May 24, 2016

Design Rumah Baru Saya

Hai korang, saya ni dah jadi gian nak update blog. Hehehe ala, blog sendiri, apa salahnya. Kalau korang sudi, bacalah. Kalau tak, tak apalah. Nanti free saya baca sendiri. 

Ni nak cerita fasal rumah pulak. Masa saya kat Hanoi minggu lepas, designer saya hantar whatsapp bagi tahu design rumah saya dah siap. Waaaa... Sangatlah terujanya saya masa tu. Dia ajak jumpa tapi disebabkan jauh, saya minta dia hantar gambar. Berkonsepkan simple english modern, pemilihan warnanya menampakkan keluasan rumah dan dari blog-blog yang saya baca, warna ungu bisa menyerlahkan kemewahan sesebuah rumah. Designer tukarkan warna ungu kepada ruang tamu. Katanya lebih sesuai dan cantik. Memang saya berkenan dengan designnya. siap dengan susun atur perabot lagi. Tapi saya akan buat ubahsuai rumah dulu. Lepas tu sikit-sikit baru beli perabot yang dicadangkan. Kawan-kawan, mama dan adik sayapun sukakan design ni. So kat sini saya letak satu gambar overall untuk korang tengok. Nak gambar lagi? Tak boleh, tak boleh. Satu-satu ya. Nanti tak surprise pula. 

Kau ingat kau diva? Semua orang nak tengok design rumah kecik kau tu? Hehehehe 



No comments: