SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Thursday, October 11, 2018

Name Card Holder

Masa bengkel hari tu, ada belajar cara nak bagi dan nak terima name card serta adab-adab menerima name card. Saya yang duduk di meja urus setia bersama Farah sempat bersembang pasal name card ni. Saya tunjukkan name card saya kat Farah. Kata Farah, name card office saya cantik hahahahaha... Farah tengok waktu saya keluarkan name card tu dari kotak name card. Farah sarankan kat saya untuk beli name card holder. Katanya Nampak lagi smart kalau guna name card holder. Sebenarnya sayapun ada terfikir nak search pasal name card holder ni. Selama ni saya bawa dengan kotak dia yang banyak tu. Ada seratus kot dalam kotak tu. Rasa berat hand bag saya. Farah tunjukkan pada saya name card holdernya. Warna pink! Tapi saya nak yang formal sebab untuk urusan rasmi kan? Cewah. Farah siap search kan untuk saya name card holder kat Lazada. Balik office, saya minta Amjad pilihkan name card holder yang cantik. Saya nak beli. Sudahnya saya beli dua. Satu yang kulit punya, satu lagi yang stainless steel. Bolehlah pilih nak bawa yang mana satu kan? Boleh tukar-tukar. Semalam sampai satu. Hari ni yang stainless steel ni pulak sampai. Tak payahlah saya angkut seratus keeping kad dengan kotak dia lepas ni. Bawa je casing yang comel ni. Beg pun tak berat. Ada promotion, murah je. Yang kulit ni harganya RM9.60 sementara yang besi tu RM14.66. Kata Amjad, saya OK lagi bawa dengan kotak. Ada setengah orang tu dia tengok, tak letak dalam kotak. Lepas tu bila nak bagi kat orang tercari-cari. Terselit sana, terselit sini. Kad pun kadang-kadang dah tak cantik dah.

No comments: