SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Wednesday, October 3, 2018

Anuar Zain - Ketulusan Hati

Assalammualaikum semua. Selamat pagi. Alhamdulillah. Pagi ni mood saya dalam keadaan baik. Harap-harapnya tak ada yang rosakkan mood saya hari ni. Sekarang ni entah kenapa entah. Mood dengar lagu datang. Dah lama dah saya tak dengar lagu ni. Banyak benar lagu baru yang saya tak tahu dan tak pernah dengar. Best-best jugak. Tiba-tiba teringat kat lagu ni. Salah satu lagu kegemaran saya. Dan ada sejarah di sebalik lagu ni. Tapi saya memang minat lagu ni. Bukan sebab sejarah tu hahaha... 11 tahun lalu, Abang Zikri suka nyanyikan saya lagu ni. Dia kata, lirik lagu ni adalah suara hati dia untuk saya. Walaupun saya tak mampu membalas cintanya, namun saya faham derita hati cinta tak berbalas ni. Dia suka nyanyi lagu ni penuh perasaan. ******************** Cintaku tak berdusta Tak mengenal ingkar Tak kenal nestapa Cintaku hanya indah Hanya bahagia untuk selamanya Apa yang ku rasakan ini Persembahan untuk dirimu Kau biarkan kasihku. Mencintaimu tak mengenal waktu Tak mengenal puitis Hanya tulusnya hati Mencintaimu tak mengenal ragu Keyakinan hatiku hanya untuk dirimu selalu. Cintaku tak berdusta Tak mengenal ingkar Tak kenal nestapa Tak ada seribu janji Hanya bahagia untuk selamanya Apa yang ku rasakan ini Persembahan untuk dirimu Kau benarkan kasihku Mencintaimu tak mengenal waktu Tak mengenal puitis hanya tulusnya hati Mencintaimu tak mengenal ragu Keyakinan hatiku hanya untuk dirimu selalu. Apa yang ku rasakan ini Persembahan untuk dirimu Kau dengarkan kasihku. Ooo Mencintaimu tak mengenal waktu Tak mengenal puitis hanya tulusnya hati Mencintaimu tak mengenal ragu Keyakinan hatiku hanya untuk dirimu selalu. Hahahahaha... Korang feeling tak dengar lagu ni? Tahu jelah kalau dah Anuar Zain nyanyi. Ada lagi lagu Anuar yang saya suka. Nanti saya tulis lirik kat sini.

No comments: