SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Saturday, January 13, 2018

Surat Buat Semua Kesayangan Saya

Wahai semua kesayangan saya... Tahukah kalian betapa kalian bermakna dalam hidup saya? Tahukah kalian bahawa saya dambarkan hari-hari yang telah terlewati bersama kalian? Tahukah kalian, apabila saya menyayangi, kasih itu pasti lahir dari hati yang paling dalam? Tahukah kalian, betapa saya tulus menyayangi kalian? Tahukah kalian, saya sentiasa ingatkan kebaikan kalian pada saya? Tahukah kalian, segala yang melukakan hati saya segera saya padamkan dari ingatan agar ia tidak berbekas di hati? Kenapa? Kerana saya ingin terus menyayangi kalian tanpa ada rasa kurang sedikitpun. Dan saya mampu melakukannya meskipun kadang-kadang kata kalian bisa menusuk Tingkah kalian canggung hingga saya tersinggung. Tapi kenapa? Kenapa semua ni berlaku? Saya tidak ingin kita begini. Tidak mahu rencah kehidupan ini menjadi racun buat kita dalam meniti batas waktu membelah. Saya sayang kalian. Moga kasih sayang ini akan kembali hangat seperti semalam. P/S: Entri ini tidak ditujukan kepada kawan-kawan yang pergi meninggalkan saya kerana saya telah relakan mereka pergi setelah penghinaan, fitnah dan kata-kata senda yang mereka berikan kepada saya untuk kali kedua.

No comments: