SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Monday, June 4, 2018

Acuan Eye Brow Dan Eye Shadow

Assalammualaikum dan selamat pagi semua. Monday Blues dan mood nak rayakan sekarang ni? Iiii... Saya kena buat report ni. Tolonglah. Kalau Bahasa Melayu sekejap je boleh siap. Ni kena buat in English. I will try my best. Lepas tu akan ada mangsa la untuk semak my English ni. ************** Datang kerja pagi ni, Aqilah awal-awal lagi masuk jumpa saya dalam bilik. Dia memberikan saya dua paket barang. Saya: Apa ni? Qilah: Aku belikan kau acuan untuk eye brow dan eye shadow. Kak Sha pun tertanya-tanya apa ke benda tu? Qilah: Lepas ni, kita akan tengok mekap Tinta yang lebih cantik. So, dia boleh pakai macam-macam design berdasarkan acuan ni. Hahahahha... Best! Memang best. Tak sangka Qilah ingatkan saya bila jumpa benda alah ni. Murah je acuan-acuan ni. Dua paket ni baru berharga RM5.40 di mana setiap satu harganya RM2.70. Tak boleh post gambar sebab handset saya penuh. Tak boleh ambil gambar dah. Malas nak pusing kepala nak fikir macam mana nak ringankan phone ni. Bertabahlah Tinta. Tunggu jelah iPhone baru dilancarkan hujung tahun ni. Beli paling besar tau storage dia nanti. Kau tu kalau pakai sesuatu nak pakai bertahun. Bukan nak tukar. Acuan eye brow ni ada enam. So, ada enam cara pakai eye brow yang mana saya sangat suka. Sebab selalunya asyik pakai satu cara je. Takut nak buat kening terangkat or what so ever. Takut jadi badut pulak. So sekarang saya boleh mekap dengan happy lalalalalalalalalala... Manakala eye shadow ni, sebenarnya saya tak perlu sangat pun yang eye shadow ni. Tapi kalau ada lagi bagus kan? Dia ada enam jugak, satu untuk pemakaian basic, 2 untuk layer kedua dan tiga untuk layer birai ketiga atau di birai kelopak mata. Nanti kita cuba ya.

No comments: