SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Monday, December 5, 2016

Paling Saya Menyampah!!!

Assalammualaikum readers, Maaflah. Nak buat luahan perasaan marah jap hari ni. Sebenarnya, benda ni berlarutan dari semalam lagi. Saya paling pantang kalau orang berjanji dengan saya, tak tepati janji. Jangan buat saya tertunggu-tunggu sebab, kalau saya Tanya tu, maknanya mesti ada sebab. Mesti saya nak buat preparation. Kau ingat, aku ada banyak masa nak tunggu kau je? Ingat aku tak ada kerja lain? Kalau nak minta tolong, please, buat cara nak minta tolong. Jangan biar saya tertunggu-tunggu. Kejap lagilah, nanti call baliklah. Padahal tak adapun. Kita yang nak menolong ni beria-ia menunggu. Tapi Whatsapp kau selalu online. Macam mana aku tak marah? Hangin satu badan aku hari ni. Jangan main-main dengan saya. Saya memang tak suka orang tak tepat janji dan orang tak tepat masa. Pleaselah!!! Kalau cakap kejap tu, maknanya, kejap la. Kejap tu bukan bermakna sejam dua jam atau berhari. Tu dah berjanggut namanya. Kalau saya nak marah, saya tak kira awak siapa. Saya peduli hapa. Saya akan marah.

No comments: