SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Monday, November 14, 2016

Arahan Mandatori

Salam readers, Hope you all feeling well tonight. Nak baca tak saya membebel entah apa-apa ni? Kalau bosan tu, baca jelah hehehe... Dalam banyak-banyak email yang masuk ke in-box saya, adalah satu email dari pegawai kepada board members. Yang masuk kat saya ni just CC jelah. Bukan ditujukan kepada saya. Email tu berbunyi: Dear madam, ---, --- and Cik Tinta Emas will attend the meeting on Saturday, 3rd December, 2016. Aaaaahhhh!!!!!!! Rosak semua program saya. Apa hal pulak dia pergi confirm kehadiran saya tanpa Tanya saya dulu free ke tak hari tu??? Saya ada program NGO lain yang saya nak hadir masa tuuuuu!!!!!! Bengang betul saya. Apa lagi, membebellah saya. Assistant saya kata, "Lagikan En. Fairuz yang boss tu pun dia tak Tanya, main confirm je apa-apa meeting, lagi pulak kau," Hahahaha betul jugak tu. Saya ni ikan bilis. Ish! At least tanyalah. Orang ada program hari tu. Ish, ni namanya mandatorilah ni. Tak boleh elakkan??? Menyampah betul!!!

No comments: