SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Thursday, August 13, 2015

Panggilan Kolam

Hai readers, Saya happy sangat hari ni sebab kelas renang saya bersama Coach Hawari akan bermula minggu hadapan. Begitu menurut kata berita yang disampaikan di hadapan pintu pagar pejabat petang tadi sewaktu saya nak balik. Katanya lagi, Coach Hawari kini dilantik menjadi coach rasmi MPM. So, Azlan (bukan nama sebenar) bagi tahu saya, coach akan buat test untuk group saya untuk Sukan Sea. Hah? Baru belajarlah, Lan. Tak apa katanya, banyak masa untuk training. Hahaha cuba jelah, kalau ada rezeki, adalah. Yang penting saya memang minat berenang. Dan malam ni, saya terima mesej dari Kameni: "Kak, jom pergi renang. Saya off Ahad ni," OK! Memang dah lama tak turun kolam sejak puasa hari tu. Terus bagi confirmation :)

No comments: