SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Sunday, August 16, 2015

Jemari Ballet

Salam readers. You all pernah dengar tak ukulele atau Bahasa Melayunya Kentrung? Ala, muzik yang macam gitar tapi kecik tu. Berasal dari Portugis. Jumaat hari tu adalah someone approach saya untuk ajar main benda alah tu. Sememangnya saya suka mencuba benda baru, so saya pun try. Seronok jugak. Nak tahu apa cikgu tu cakap? Dia kata, jari saya jari penari Ballet sebab boleh melengkong dan bergerak dengan lembut. Ballet? Ada tak rasanya orang sanggup ajar saya menari Ballet? Tu salah satu aktiviti yang saya nak try. Ballet ke apa ke, yang penting menari. Yelah, darah seni kan banyak mengalir dalam diri saya hehehe... Dahlah hari tu coach renang saya kata kaki saya macam menari Ballet, ni cikgu ukulele pulak kata tangan saya tangan penari Ballet. Manalah saya tahu, dah kaki dan tangan saya memang macam tu. Whatever.

No comments: