SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Monday, August 17, 2015

Korea, Antara Destinasi Idaman

Hai readers, Sebut je Korea, mesti ada di antara korang yang pernah sampai ke negara empat musim ni kan? Begitulah impian saya. Nak ke sana. Kenapa? Sebab nak pergi shopping. Kawan saya berya ajak saya pergi. Dia dah pernah sampai sana. So, kalau pergi berdua je pun dia OK sebab banyak tempat dia tahu. Saya je tak berani nak beli tiket sebab takut clash masa dengan apa-apa program. Tahun depan, kalau diizinkan, Insya-Allah saya akan ke sana. Antara tempat yang saya nak pergi Pulau Nami, alah, pulau cinta romantik tu. Haaaa... Shopping. Saya dah ada senarai apa nak beli kat sana. 1. Kerongsang yang bergemerlapan. Bolehlah saya padankan dengan tudung saya :) 2. Set mekap dan penjagaan kulit alovera. 3. Lip tint. 4. Sudu garfu besar untuk makan yang cantik ulunya. 5. Sudu garfu kecil untuk dessert yang cantik ulunya. 6. Pengorek telinga juga yang cantik ulunya. Besinya tebal dan tak sakit bila korek telinga. 7. Kasut. 8. Baju style Korea. Berangan tak hengat ko Tinta.

No comments: