SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Thursday, February 28, 2019

Kondomenium Milik Kawan

Assalammualaikum dan salam sejahtera. Buat apa korang? Saya bosanlah. Jom kita sembang-sembang. Asyik cerita pasal saya je. Meh nak cerita pasal kawan yang rapat dengan saya ni. Ahad lepas, saya sembang-sembang dengan sorang kawan rapat. Katanya dia baru beli sebuah kondomenium. Waaaahhh... Excited betul saya dengar. Saya pun berangan jugak nak beli kondomenium suatu hari nanti. Korang doakan ya. Tapi bila kawan kita kata dia beli, rasa seronoknya macam kita yang dapat hahahaha... hiperbola sungguh! Bagi saya harganya berpatutan dengan keluasan dan kemudahan yang dilengkapkan. tiga buah bilik dan tiga buah bilik air, tiga almari pasang siap, tiga water heater dan tiga buah aircon. Best kan? Semoga kawan saya tu berbahagia dengan rumahnya yang bakal siap nanti. Jangan lupa jemput kawan awak yang kepochi ni tau. Nak tengok rumah baru orang tu. Hahahahaha...

No comments: