SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Thursday, April 5, 2018

Rindu Perfume

Assalammualaikum dan selamat petang semua. Buat apa tu? Kerja ke? Saya baru selesai berbengkel tiga hari. Malaslah nak cerita pasal bengkel tu. Nak cerita pasal perfume. Ada orang Tanya saya: Orang: Rindu I ke? Saya: Tak. Orang: Ah you rindu perfume je. Saya: Memang pun. Hahahahaha... Kejam tak jawapan? Saya memang sangat sukakan perfume. Dan hari ni, saya minta dia belikan saya Sunflowers 100 ML by Elizabeth Arden dan Live Luxe by Jennifer Lopez juga 100 ML. Kedua-duanya berharga 19.99 setiap satu. Darab je dengan tiga. Campur penghantaran ke rumah dia baru RM152.00. OK. Kita stop untuk bulan ni. Bulan depan kita beli yang tinggi sikit harganya tapi beli sebotol je. OK tak? OK. Yang best tu, Sunflowers didatangkan dengan set iaitu selain dari perfume 100 ML, saya akan dapat EDT perfume, cleanser dan lotion Sunflowers. Meow dan Mediterannean dah pun selamat tiba ke tangan kawan saya. Yang tak kunjung tiba hanyalah jam tangan saya. Lambat betullah. Kenapa lama sangat dia kat airport hah? Stress betul saya. Ingat nak pakai jam tu masa majlis kahwin angah nanti. Harap sampailah ke tangan saya esok. Dari 2 April kot dia sampai kat KLIA.

No comments: