SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Tuesday, April 10, 2018

Good Girl by Carolina Herrera

Assalammualaikum semua. Salam sejahtera. Rasa tention sebab dokumen saya nak tak ada. Untuk baikkan mood saya, jom kita buat cerita pasal perfume. Perfume lagi??? Mestilah. Dah namanya hantu perfume. Rasanya saya kena buka satu label post lagi iaitu perfume. Carolina Herrera ni perfume yang saya pakai sekarang. Baunya semerbak, Wangi sangat. Sekali saya pakai, semerbak satu bilik. Pakaikan pada Chiko, berminggu bau dia. Basuh baju pun still bau lagi. OK. Carolina Herrera ni didatangkan dalam botol berbentuk kasut tinggi perempuan yang sangat tinggi berwarna hitam. Manakala tumit kasut ni berwarna emas. Ia dilancarkan pada September 2016 dengan mesej "It's so good to be bad!" Haruman ini menjanjikan bau yang inovatif, membawa ketagihan kepada yang menggemarinya. Diperbuat daripada sayuran berakar (tuberose), kacang Tonka yang menampilkan watak wanita secara dualiti, digabungkan bersama jasmin putih yang memberi kesan misteri dan ditambah bau koko yang manis. Didatangkan dalam botol bersaiz 50 dan 80 ML Eau De Parfum. Hahahaha.. Macam mana? Boleh jadi perfume reviewer tak? At least boleh bagi gambaran kepada orang yang sedang survey nak beli perfume kan? Saya tengok jarang sangat dan hamper tak ada blog bahasa Melayu yang tulis pasal perfume beserta diskripsi bentuk botol dan campuran sesuatu perfume. Meh saya try buat. Boleh la sikit-sikit bantu mereka yang sedang mengkaji perfume untuk dibeli.

No comments: