SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Wednesday, April 4, 2018

Release Tention Bersama Perfume

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua. Malam ni saya rasa tak ada mood. Malas nak layan orang-orang yang nak bercakap pasal kerja dengan saya. So, saya malas nak jawab call siapa-siapa yang nak tanya pasal akses ke, sukan ke, basikal ke, apa ke. Pleaselah. Saya letih dan tak ada mood. So, tak payah buka whatsapp dulu untuk dua jam ni. Nanti kalau nampak saya online, dia orang whatsapp pulak. Saya tak ada mood, malas cakap pasal kerja. Kenapa saya tak ada mood? Sebab hari ni kasut saya basah kena hujan. Saya sampai kat Ara Damansara je hujan turun. Sedihnya saya rasa. Bukan tak bersyukur Allah bagi hujan. Tapi kasut baru saya tu nanti cepat rosak. Saya sukakan kasut tu. Hari tu dah rosak dah satu kasut yang saya suka. Kasut yang lembut, tak ada tapak dan sangat selesa bila berjalan. Sekarangkan saya dah pakai kasut dah pergi dan balik kerja. Nak jaga kulit kaki saya. Sejak saya pakai kasut ni, dia dah tak kering dan menggelupas macam dulu. Kalaulah dari dulu saya ikut cakap Aqilah, mesti kaki saya OK kan? So, untuk redakan mood yang kurang baik ni, saya nak pergi search perfume yang saya nak. Nak tengok berapa dolar. Kalau OK dengan budget, saya nak beli. Bye bye semua.

No comments: