SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Friday, November 24, 2017

Good Girl by Carolina Herrera Yang Mengelirukan

ssalammualaikum readers, Hai, apa khabar hari ni? Sementara tunggu waktu nak pergi lunch sebelum pergi Air Asia ni, nak sembang-sembang kejap. Korang dah tengok gambar Carolina Herrera dan Nina Ricci kat bawah tu? Gambar yang sama saya post kat Facebook. So adalah yang komen kasut ni terlalu tinggi. Nasihat saya takut sakit tulang belakang. Wow! Real nya design kasut Carolina Herrera ni sampai orang boleh ingat dia betul-betul kasut. Boleh dia orang tak perasan sebenarnya tu botol minyak Wangi. Hahahahaha... Saya sedang pakai Carolina la ni. Baunya waaaa... Tak jemu dihidu. Bau best sangat. Rasa segar dan bertenaga. Kalau ikut satu laman web, bau ni ada sedikit misteri. Ye ke? Rasa tak pun. Rasa bertenaga. Sembur sikit, semerbak baunya. Sebab tu saya suka. Tapi saying nak pakai. Nanti habis. Tapi... Ada beberapa perfume yang saya minat tapi belum dapat seperti: 1. Lady Million by Paco Rabanne. 2. Katy Perry Pink / Meow. 3. Lolita Lempicka. Nak beli onlinelah pulak. Tengok kat E-bay macam murah je harganya. 19 USD, 30 USD. Still murah walaupun di convert kan ke RM. Yang Lolita ni kita pergi bau dulu sebab saya tak tahu Lolita yang mana yang saya nak tu. Nak beli, nak beli nak beli. Saya memang gila perfume.

No comments: