SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Wednesday, November 7, 2018

Kata Puan Zahirah

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua. Dah lama tak update blog ni. Sekarang saya sedang bercuti di kampung. Minggu-minggu akhir sebelum bercuti, agak sibuk menyelesaikan tugas yang perlu diselesaikan. Lepas tu tambah dengan tak ada mood nak update blog. Pada hal banyak je benda nak cerita. Punyalah tak ada kerja nak buat, tadi saya belek-belek whatsapp lama. Whatsapp dari Puan Zahirah, pegawai PTPTN. Saya dapat nombor handset dia masa settle kan semua bayaran PTPTN dua tahun lalu. Siapa nak nombor dia untuk urusan PTPTN, boleh tinggalkan komen ya. Nanti saya bagi atas kebenarannya. Saya baca whatsappnya yang mengucap tahniah kepada saya kerana telah selesai buat bayaran PTPTN. Ada satu whatsapp tu berbunyi: Puan Zahirah: Awak cantik Tinta Emas. Mak syapun cakap macam tu. Dia kata pernah nampak kat TV. Saya baca berulang kali whatsapp tu dan sebelum tu. Jarak masa dekat. Dalam minit yang sama. Tapi whatsapp sebelum tu cakap pasal PTPTN. Macam mana boleh masuk topic lain ni? Apapun, saya balas kat puan tu agar dia puji jugak yang menciptakan saya. Saya jugak minta dia sampaikan salam pada emaknya. Ya Allah, terima kasih atas ciptaanMu ini. Terima kasih kerana mengurniakan saya apa yang mereka kagumi. Jadikan wajah ini sebagai motivasi untuk saya perindahkan akhlak saya.

No comments: