SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Wednesday, November 21, 2018

Penjurian Anugerah Datuk Bandar Kuala Lumpur

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua. Hai korang apa khabar? Saya masih di office. Baru je sampai office. Hari ni adalah hari kedua audit akses untuk penjurian bagi Anugerah Datuk Bandar Kuala Lumpur untuk bangunan yang accessible. Isnin, hari ni dan esok juga beberapa hari lagi, jadual saya memang penuh. Dari pagi sampai petang, berjalan, periksa dua atau tiga bangunan. Penat oooo.... Isnin hari tu kami check bangunan Muzium Bank Negara, Hospital Rehabilitasi Cheras dan Menara TM. Hari ni kami check MRT Phileo Damansara, Bukit Bintang dan Mid-Valley Mega Mall City. Wooo... Penat wei. Cuma hari ni tak sakit tumit sebab pakai kasut tinggi. Hahahahaha... Terbalik kot kan? Isnin hari tu sakit sebab pakai kasut tumit rendah dan rata. So, hari ni saya tawakal pakai kasut tinggi. saya. Alhamdulillah, berjalan pun laju, tak sakit macam Isnin. Sikit-sikit tu adalah. Namapun belum sembuhkan? Rupanya kasut tinggi saya ni pun mampu merasai tactile. Hahahaha ikutlah saranan seseorang hari tu kan cuba pakai kasut tinggi untuk audit akses. Berehat sekejap sebelum balik. Lenguh gila kaki dan paha ni ha. Heheheheh.... Dapatlah sagu hati beg dan organizer bag dari management Mid-Valley tadi.

No comments: