SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Thursday, December 6, 2018

Misi Disah Dan Amjad

Assalammualaikum dan salam sejahtera. Hai korang. Sibuk ke? Ke tak ada mood nak buat kerja? Saya baru balik fisio. Eh, tak baru sangatlah. ****************************** OK, sekarang ni saya ada pengkritik dan perunding imej kat pejabat. Iaitu Amjad. Dan si Amjad ni akan berhubung terus dengan si Disa. Disa pulak akan komen berdasarkan gambar yang dihantar Amjad. Tapi telinga saya yang menanah. Kalau Disa yang bebel OK lagi. Tapi kalau si Mejad.... Hmmmm... tahi telinga keras pun jadi cair tau. Hahahahahaha... Isnin lepas, masa hang out dengan Disa, Disa ada cakap, misi dia dan Mejad untuk 2019 ni ialah, untuk groom saya. Dia orang nak saya berpenampilan lebih moden sebagai seorang wanita yang berkerjaya dan berkredibeliti. Hahahahaha... Saya ikut je. Saya memang suka bab-bab ni. Dah ada orang nak ubah penampilan saya lagi, then OK la. Lepas tu, dalam voice whatsapp Selasa malam Rabu hari tu, Disa ulang lagi. Plan dia dan Amjad untuk 2019 adalah mencantikkan saya. Hahahahaha... Dia orang nak tengok saya lebih lagi dari saya yang sekarang. Katanya, dia orang nak saya ikut tren semasa. Terima kasih korang sebab masukkan saya dalam plan tahun 2019 korang. Hahahaha... Hadoi, cuma telinga kena tahan eh.

No comments: