SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Wednesday, March 4, 2015

Kulit Wajah Berseri

Setiap perempuan, mengimpikan kulit wajah yang berseri. Wah, macam pengacara rancangan kecantikan pulak kan? Kulit saya terutamanya kulit muka cepat sangat bertindakbalas terhadap bahan kimia atau matahari. Dah agak dah, mesti musim panas ni, kulit muka saya akan terbakar lebih-lebih lagi saya susah nak dapat sun block yang sesuai. Hari tu saya beli krim pelindung UV jenama Body Shop, itupun tak sesuai. Sudahnya, saya pakai beberapa kali saja. Esok saya nak try sekali lagi. Kalau orang tak tegur, saya boleh buat tak tahu lagi, tapi bila ada yang menegur, mulalah saya risau. Alternatif, saya nak cuba minum minuman kesihatan. Melalui pembacaan yang saya buat, sekarang ni, Radiance Signature tengah popular. Aura White yang meletup dulupun dah tenggelam. Tapi mahal. So, setelah membuat pembacaan, saya putuskan untuk mencuba Innershine Parti Prune. Dengan misi mencari Innershine Prune campur Camu Camu, saya ke Gardiant. Pack enam dan 12 botol dah habis stok, yang tinggal hanya pack promotion 12 +12 dan free enam botol. Wah, sangat menguntungkan! Baru RM89.00. Beli jelah. Try. Kalau tak menjadi untuk wajah, buat nyah toksin pun OK la. Dulu saya pernah try enam botol tapi tak consisten. So, malam ni kita mulakan dengan botol pertama.

No comments: