SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Thursday, May 4, 2017

Tak Penting Tapi Nak Cakap

Assalammualaikum readers, Nak tulis kejap walaupun banyak kerja. Beberapa minggu lepas, ada orang ajak saya lunch. Petangnya, saya terima whatsapp dari dia. 'Salam' 'Tak penting sangat tapi nak bagi tahu Tinta' 'Hari ni mekap Tinta cantik' 'Tak kuat sangat warna-warnanya' 'Itu je nak tulis' Hah??? Mekap cantik? Ingat nak kena komen tak presentable tadi. Tajam betul mata mamat ni. Mekap pun dia boleh komen. Tapi yang pelik tu, saya tak mekap sangatpun hari tu. Rabun apa mekap cantik pulak katanya. Saya just pakai foundation, bedak, blusher, eyeliner dan mascara. Eyeshadow langsung tak calit. Malas! Tak pakai eyeshadow tu rasanya tak lengkap tapi boleh Nampak cantik ke? Whatever, bolehlah saya malas lagi lepas ni. Tak sabar nak pergi beli sun block ni. Balik kerja nanti, singgah LancĂ´me jap.

No comments: