SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Thursday, March 15, 2012

Buka Mulut Dan Makan

Hahahaha... Kelakar betullah dengan bos aku ni. Masa aku tengah duk sibuk-sibuk "surf" internet. Mr. Ramdas datang.

"Nah ambil, dari Sabah. I tahu you suka buka mulut dan makan je," Dia menghulurkan dua bungkus Nugerd Coklat kepadaku. Sambil ketawa, pemberiannya ku sambut dan ucap terima kasih aku tuturkan. (bercampur dengan bahasa bukulah pulak :))

Kan betul aku cakap. Dia nampak je macam tak kisahkan staffnya tapi semua benda fasal staff dia, dia tahu. Sampai aku suka mengunyah kat officepun dia tahu. Entah-entah, aku makan apapun dia tahu. Orang lain balik bercuti dari Sabah, semua bagi aku cenderahati. Bos aku je bagi aku makanan. Kira OK la kan? Dia ingatlah juga kat aku yang tinggal ni hehehe... Betul-betul memahami aku yang suka makan ni. Sedap tu Nugerd coklat ni. Ada lagi tak agaknya? Beli boleh bos? hehehehe....

No comments: