SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Friday, August 4, 2017

Meja Makan Idaman

Assalammualaikum readers, Harap semuanya sihat sejahtera. Sebenarnya nak buat annual report. Tapi sempat pulak melencong ke sini. Nak sembang dengan korang kejap. Ada yang sudi? Tak sudi tak apa, tinggalkanlah blog ni. Kalau hari tu saya update fasal sofa impian, ni pulak adalah meja makan yang saya angan-angankan. Juga bertatah permata. Tahun 2011 dulu harganya RM10,000.00. Sekarang tak tahulah berapa. Nah, saya belanja sekeping gambar untuk korang. Cantik tak?
Yang ni pun cantik.
Tak dapat yang ni, dapat solid wood table yang macam orang donate untuk bilik secretariat saya kat office ni pun jadilah. Tak pun nak yang marble. Sebenarnya saya tengah cari tempat orang jual barangan second hand hotel. Ada sesiapa tahu tak kat mana? Nak beli barang keperluan rumah.

4 comments:

manjalara Masseur said...

saya pun suka meja marbel. sejuk je bila letak tangan nak makan. hehehe. lagipun solid dan kukuh. saya paling tak suka kalau pergi makan kalau meja makan dia goyang2. biar meja plastic tak apa. asalkan tak bergoyang-goyang. selera boleh hilang masa tu jugak. ada beberapa kedai yang saya suka pergi sebab dia guna meja marbel. dapat rasa jadi lah kan.

qasehqasrina said...

Cantiknya meja...

TINTA EMAS said...

Hahaha... Manjalara,

Memang best. Berangan je la saya ni.

TINTA EMAS said...

Kak Qasrina,

Memang cantik, harganyapun cantik. Beranganlah je la yang mampu hehehe