SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Thursday, August 3, 2017

Liquid Eyeliner

Assalammualaikum semua... Sementara tunggu nak pergi lunch dan pergi Air Asia ni, kita update kejap. Saya baru lepas bersolek. Malangnya eyeliner saya hari ni dah habis. So, terpaksa guna liquid eyeliner. Kak Fatimah, Tadaaa... Tinta dah pandai pakai liquid eyeliner. Kak Sariha kata smooth dan elok. Tak sememeh macam dulu. Betul kata akak, saya kena belajar pakai eyeliner guna pencil eyeliner dulu. Lepas tu saya guna crayon eyeliner or stretchable eyeliner. Dan hari ni, saya Berjaya pakai liquid eyeliner sendiri. OK la. Nak pergi lunch. Nanti saya cerita cafeteria office saya ni yang berwajah baru. Rasa best, meriah dan selalu tak sabar nak pergi kantin makan. Ada hash brown kegemaran saya tau hari ni. Katanya, nanti ada chicken chop. So, tak yahlah saya pergi cari makan kat luar dah. Sekarang pun asyik makan kantin je. Pagi-pagi lagi dah terpacak kat kantin. Hari ni siap minum hot chocolate lagi. Doakan saya dapat student best hari ni ya kat Air Asia. Makan dulu korang. Bye. Katanya ayam tom yam. Nak makan lauk je.

2 comments:

qasehqasrina said...

Wow..dah hebat Adik akak sorang ni. Bukan mudah nak pakai liquid eye liner, lulus dengan cemerlang ni.akak ada banyak teknik baru. One day akak share teknik Baru k.

TINTA EMAS said...

Haaa... Nak belajar, nak belajar. Boring la asyik pakai cara sama je.