SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Thursday, March 29, 2018

Hatiku Harum Semerbak

Assalammualaikum readers, Apa khabar korang? Harapnya korang sihat waalafiat. Hati saya berbunga-bunga hari ni. Harum semerbak seluruh jiwa seperti minyak Wangi yang baru saya beli di online dari luar Negara. Kenapa hati saya turut harum? Sebab saya beli dua botol hanya dengan harga RM150.00 sahaja. Origenal OK. 100 ML dan EDP kedua-duanya. Sebab apa? Sebab promotion. Tapi kalau harga tak promotion pun lebih murah dari jualan di Malaysia. Malaysia memang mahal sebab according to my friend, text perfume Malaysia 150 pratus. Saya beli Katy Perry Meow idaman saya. Tutup botolnya bentuk kepala Chiko hahaha kepala kucing la. Dan satu lagi Mediterannian dari Elizabeth Arden yang juga antara perfume kegemaran saya. OK, setiap bulan beli satu. Syaratnya, harga perfume mesti bawah 30 dollar. Dolar mana? Rahsia. Hahaha... 30 dollar tu lebih kurang RM100. OK bye. Nak keluar pergi Apple Malaysia. Ada meeting.

No comments: