SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Monday, June 5, 2017

Tahniah, You

Assalammualaikum semua, Tak sempat nak update blog. Harap semuanya OK. Oh ya, selamat berpuasa semua. Semoga Allah jadikan Ramadhan kali ini lebih indah buat kita daripada Ramadhan yang terdahulu. Saya terima Whatsapp dari you Jumaat lalu. Bagi saya link dan iklan promosi. Malas tertanya sendiri, saya lantas tanyakannya, "Produk you ke ni?" "Yup. The reason I super busy," Terdiam saya sejenak. Rasa tertampar dengan ayat itu. Sebab saya selalu berprasangka padanya tentang kesibukannya. Dia macam tahu-tahu je yang saya kerap meraguinya. Apapun, tahniah you kerana Berjaya menghasilkan produk sendiri sebagai permulaan business. Patutlah macam happy je. Hantar ucapan selamat berbukalah, buat lawaklah. Bila saya Tanya something pun happy je balas. Alhamdulillah you, sibuk bekerja pun masih sempat usaha untuk diri sendiri. Waaa... Siap buat delivery sendiri lagi. I doakan, semoga perniagaan you akan terus berkembang maju dalam keberkatan Allah. Dah Berjaya nanti jangan lupa kat I tau hehehe...

No comments: