SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Friday, March 25, 2011

Gaun Ungu

Dua tiga hari lepas, aku ada bercerita pada mami tentang gaun. Aku menyatakan padanya yang aku nak beli gaun. Hari ni, mami datang dan membawakan aku sehelai gaun ungu. Alamak! Cantik memang cantik. Tapi tak sesuai untuk ke pejabat "over" la pulak. Tak apa, simpan untuk "dinner". Aku memang nak gaun "dinner" pun sebelum ni tapi dua tiga hari ni aku berangan nak pakai gaun yang "simple" je untuk keluar dan ke pejabat. Apapun, terima kasih, mami. Along suka baju ni. Mami memang pandai memilih.

Petang tadi, aku bersama Ija ke Jln Tar untuk membeli beberapa helai baju. Ala... Baju kali ni kurang menarik. Aku cuma beli skirt hitam. Lepas makan aku dan Ija ke KL Sentral. Dapatlah beli dua helai gaun, putih dan hitam. Okay, akupun balik dengan senang hatinya. Lalalalalala.

No comments: