SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Friday, September 21, 2018

Misi Berjaya!

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua, Buat apa? Minum petang? Saya jarang minum petang. Ada sekumpulan budak office saya ni dah macam duduk asrama saya tengok. Ada minum pagi dan minum petang. Hahahahaha... Tak apalah. Janji dia orang happy dan kerja jalan. Lantaklah nak buat apapun. **************** Semalam Encik Ramly driver ketuk bilik saya. Saja mengada-ngada formal nak masuk bilik boss katanya. Boss apa? Ikan bilis adalah. Dia menghampiri saya. En. Ramly: Drama kita menjadi. Success! Saya: Ya ke? Dah hantar dah? En. Ramly: Dah. Aku hantar semalam. Saya: Bagus! Saya faham akan maksudnya. Dia maksudkan drama van rosak kami tu menjadi. Van tu dah dihantar ke workshop untuk baiki. Hahahahahaha... Kan betul. Drama sikit baru jalan. Takkanlah asyik nak berdrama je? En. Ramly: Kalau aku jadi produser, mesti dah kaya dah aku. Biasalah dia ni. Masuk lif tekan sendirilah tu. Hahahahaha... Saya: Sudahlah! Drama kau tu temanya pejabat dengan pengangkutan je. Tak ada lain. Kami ketawa bersama. Kami memang suka bergurau. Saling kena-mengenakan.

No comments: