SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Monday, October 16, 2017

Hari Lahir Yang Pilu

Saya tak tahu kenapa, bila tiba je hari lahir saya, saya rasa macam hari tu sangat berharga. Saya akan pakai baju yang cantik, akan berhias dan akan tersenyum sepanjang hari. Tapi... Hari lahir kali ni, saya teringat akan dia. Dia yang pernah membahagiakan saya pada setiap hari lahir saya sejak dia mengenali saya. Ingat lagikah dia pada hari lahir saya ni? Atau... Dia terus melupakan segala-galanya tentang saya? Oh, saya tahu dia takkan ingat birthday saya sebab, saya dah block dia kat FB. Dia mana ingat tarikh-tarikh penting ni. Selama ni dia ingatpun sebab FB yang remind dia. Tak apalah. Biarlah dia. Dan saya tahu, you pun takkan ingat birthday saya. Biarlah, biarlah mereka semua pergi dengan kebahagiaan masing-masing. Sedang saya masih di sini, menanti bahagia yang Allah janjikan buat saya. Terharu bila ada kawan-kawan yang ingat dan wish birthday saya tepat jam 12.00 malam ni. Terima kasih ya sahabat. Saya sangat menghargainya. Kalian buat saya rasa bahagia walaupun tanpa insan tersayang di sisi.

2 comments:

Kasih Ilham Yasmin said...

happy birthday untuk awak. semoga awak baik-baik saja. seram pulak baca entri pulau pangkor tu. mujurlah semuanya selamat.

TINTA EMAS said...

Terima kasih atas ucapan dan doa. Amin...