SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Monday, November 28, 2016

L'occitane Revitalizing Fresh Shampoo

Seperti yang dijanjikan, saya kembali lagi. Hahaha macam lintas langsunglah pulak. Alkisahnya sebelum lunch tadi saya nak pergi TM, buat urusan pindah rumah. Pindah rumah? Maksud saya, pindah line dari rumah lama ke rumah baru. Staff saya ni beria-ia cakap, ada TM counter kat NU Sentral. Semangat kita orang pergi, tak ada pulak. OK, dah nak waktu lunch dan dah alang-alang sampai NU Sentral ni, kita shopping dululah. Misi utama: Face cleanser dan shampoo. Kaunter SK-II tak ada orang pulak. Ni bukan kali pertama saya kena macam ni kat SK-II NU Sentral. Dah tahu dah masa lunch tu orang keluar pejabat, jagalah kaunter. OK, kejar masa. Lupakan! Kita terus ke misi kedua, mencari shampoo. Kami terus ke L'occitane mencari shampoo saya. La... Shampoo jenis Peony yang saya pakai dah tak keluar. Yang ada hanya body shampoo dan perfume. Saya sangat sukakan shampoo tu sebab sangat sesuai dengan rambut saya. What to do. Terpaksalah saya cuba shampoo lain iaitu, Revitalizing Fresh Shampoo. Ia tak sewangi Peony saya. Tak apalah, janji ia boleh setanding dengan Peony, menjaga rambut saya. Gunanya untuk membasmi minyak dan menghalang keguguran rambut. Waaaa... Surprisenya, ada tulisan braille kat botol shampoo ni. Baru kot benda ni. Ini sudah bagus. Boss saya Tanya saya, L'occitane keluaran mana? Keluaran Perancis. Kepada mereka yang berminat, harga sebotol shampoo berisi 300 ML, RM98.00 Kalau beli yang besar, 500 ML yang dapat perapi yang juga 500 ML, RM298.00 kalau tak silap. Automatik jadi member. Nilah rupa Revitalizing Fresh Shampoo ni. Layan gambar di bawah.

No comments: